Célunk az új szám bevezetésével az volt, hogy minőségbiztosítási okokból a GDPR alapelveit betartva a hangfelvételt rögzítsük, szükség esetén a recepciós kollégával történt beszélgetést ellenőrízzük, ill. egy hozzáférési felületen rögzített híváslista alapján a nem fogadott hívásokat visszahívjuk. Sajnos a mobilszolgáltató több hónapnyi levelezés és reklamálás után sem volt képes ezeket a megrendelt és kifizetett szolgáltatásokat maradéktalanul megvalósítani. Tekintettel arra, hogy a jelenleg bejelentkezésre használt 70 774 7934 telefonszámon keresztül történik a hangrögzítés ill. a - nem működő - híváslista elérése, arra kérjük ügyfeleinket, hogy amennyiben az előző szám foglalt, hívják a korábbi 70 77 55 664 telefonszámot. Ezen a telefonon láthatóak a nem fogadott hívások, így kollégáink vissza tudják önöket hívni nem fogadott hívás esetén.
Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük, a problémát a magunk részéről meg fogjuk oldani, ha máshogyan nem sikerül, másik szolgáltatóval.
Dr Sallai László
ügyvezető, Aromo-Med Kft